sSelectedCity [49713]
sSelectedCityId [49713]
3.233.242.204
"select * from net_city where id='49713'"
всього:
0.00 грн.
Продовжити оформлення Продовжити покупки
+38
 
(050) 446-43-45
Пн-Пт з 10:00 до 19:00 Сб-Вс 10:00 до 18:00
Головна Обмін або повернення

Обмін або повернення 

 

Закон «Про захист прав споживачів»

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" в документі зазначено: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням.
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам "Закон про захист прав споживача" 

 

Що можна повернути

Ми завжди намагаємося догоджати нашим клієнтам. Ви можете повернути товар в Протягом 14 днів. Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
1. Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
2. Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки.
3. Збережено всі ярлики і заводське маркування.
4. Товар саме той, який був проданий нашим магазином.
5. Якщо товар не працює або працює з дефектом, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

 

Процедура обміну або повернення товару

Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині за адресою:
м Київ, вулиця Пушкінська, 23 А c понеділка по п'ятницю з 10-00 до 19-00.
Телефон: (044) 228 17 33, 050 446 43 45
При поверненні товару потрібно написати заяву і мати при собі паспорт, гарантійний талон, висновок сервісного центру, касовий або товарний чек.
Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад за допомогою Нова пошта.
Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливі. 

 

Повернення коштів

У разі, якщо товар належної якості, але покупець відмовляється від покупки, повернення (зворотна пересилання) товару проводиться за рахунок покупця.
Якщо оплата товару зроблена готівкою, ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
Якщо оплата товару зроблена банківською картою, грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем, не пізніше ніж через 7 днів
Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад. 
У разі відмови від отримання на складі Нової Пошти, повернення грошових коштів здійснюється за вирахуванням вартості відправлень (доставка / повернення).

 

Ми рекомендуємо

При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку в присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти / пункту самовивозу.
Ви завжди можете оцінити товар візуально під час отримання, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Претензії по зовнішньому вигляду приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті / пункті самовивозу.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, залишили поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням. 

 

Додаткова інформація

Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам.
Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.
Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
​Оригінальні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора. 

Мій кабінет